Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Choroby z jakimi można zgłosić się do renomowanej poradni endokrynologicznej

Choroby z jakimi można skierować się do profesjonalnej poradni endokrynologicznej będą dotyczyć wszystkich schorzeń związanych z układem wewnątrzwydzielniczym. Najczęstszy powód wizyty u endokrynologa to kłopoty związane z tarczycą, czyli z niewielkim gruczołem który znajduje się w obrębie szyi. Jego głównym zadaniem jest wydzielanie dwóch wyjątkowo istotnych hormonów.

W placówce posiadający niemałe doświadczenie endokrynolog elbląg zajmuje się diagnozowaniem i leczeniem chorych którzy zmagają się ze schorzeniami tarczycy, przytarczyc, przysadki mózgowej, nadnerczy oraz innymi. W dodatku można się tutaj skierować, kiedy ktokolwiek cierpi z powodu zaburzeń wzrastania i dojrzewania lub będzie zmagać się z chorobami przemiany materii z otyłością oraz z cukrzycą.

Dodatkowo, kiedy pozostałe schorzenia także mają wpływ na zmiany w hormonach, to także jest to przesłanką do zgłaszania się w to miejsce. Z uwagi na to, iż profesor doktor habilitowany nauk medycznych Krystian Jażdżewski równocześnie z pracą kliniczną prowadzi działalność naukową umożliwione jest to, by rozpatrzył przypadek chorych indywidualnie, na bazie innowacyjnych działań diagnostyczno – terapeutycznych. Użycie nowoczesnych schematów leczenia jest domeną jego placówki.

Poza schorzeniami tarczycy leczone są tutaj także zaburzenia czynności przysadki mózgowej. Są nimi: hiperprolaktynemia, niedoczynność przysadki, guzki przysadki, czy czynne hormonalnie gruczolaki. U pacjentów stwierdzone są także choroby nadnerczy: guzki, gruczolaki nadnerczy czynne hormonalnie wydzielające kortyzol. Wiele pacjentek zgłosi się też ze względu na nadmierne wydzielanie androgenów, co objawia się zaburzeniami miesiączkowania oraz hirsutyzmem. Placówka zajmuje się także zaburzeniami metabolicznymi o podłożu endokrynnym, czyli nadwagą, zaburzeniami gospodarki węglowodanowej i lipidowej a także osteoporozą.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto też zobaczyć: