Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Wtryskiwacze po regeneracji – dlaczego opłaca się kupować

Właściciele samochodów z silnikami wysokoprężnymi muszą mierzyć się niejednokrotnie z wieloma kosztownymi usterkami. Dość często psują się w nich na przykład koła dwumasowe albo turbosprężarki, a na naprawienie ich zależnie od modelu trzeba przeznaczyć od kilkuset złotych do nawet kilkunastu tysięcy. Podobnie sytuacja wygląda ze wtryskiwaczami, które także w niektórych silnikach robią spore problemy. Producenci silników oceniają przeważnie ich wytrzymałość do okołu 250 tysięcy przebytych kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu często zaczynają doskwierać.

Przeważnie to się objawia spadkiem mocy silnika i jego nierówną pracą, z tego też powodu jeśli się zauważy takie rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej pojechać do warsztatu. Jeżeli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja nie przedstawia się z nimi wesoło. Ponieważ są one dostępne jedynie w autoryzowanych serwisach, to posiadacze aut muszą się liczyć z dużymi wydatkami, w przypadku starszych samochodów nawet przekraczającymi ich wartość.

Alternatywna opcja to kupno wtrysków regenerowanych, które można znaleźć w znacznie niższych cenach. Taka regeneracja umożliwia przywrócenie parametrów do stanu takiego jak przy nowych, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc zakupić takie wtryskiwacze po regeneracji trzeba przede wszystkim znać ich oznaczenie, ponieważ nawet przy tym samym modelu silnika wtryskiwacz 28447586 nie zawsze będzie pasował do konkretnej jednostki.

+Reklama+

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Warto też zobaczyć:

Dodaj komentarz